دسته‌بندی نشده

هدیه های عاشقانه

هدیه های عاشقانه

هدیه های عاشقانه برای مواقعی مناسب است که شما نمی توانید با استفاده از کلمات احساسات خود را ابراز کنید، که در این شرایط خرید یک هدیه عاشقانه و ماندگار میتواند احساس شما را به طور کامل به طرف مقابل انتقال دهد . اگر به این فکر هستید که یک هدیه عاشقانه برای عشق خودتون بخرید و نشان دهید که چقدر طرف مقابلتون براتون اهمین دارد پس این مقاله را از دست ندید.

طلایی طور، با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه واردات بدلیجات خاص و ترند در این مقاله به برخی از نمادهای محبوب عشق، از علامت بی نهایت گرفته تا سنگ های عشق و هدایای مدرن برای گفتن “دوستت دارم”. چه به دنبال یک هدیه تولد کامل باشید یا یک نقطه عطف در رابطه خود را جشن بگیرید، ما چند پیشنهاد برای شما داریم!

گردنبند لاکت ( محفظه دار)

اگر متوجه شدید که پارتنر زندگی شما به هدیه های عاشقانه و احساسی علاقمند است، پس شما میتوانید به او یک زنجیر طلا یا نقره یا استیل به همراه یک آویز که جای عکس یا نوشته و به شکل قلب یا پاکت نامه است هدیه دهید و داخل پلاک آن عکسهای دو نفره خودتان یا یک نوشته عاشقانه یا متن آهنگی که عاشق آن است بگذارید. به طور کلی، این گردنبندها نماد عشق هستند.

گردنبند لاکت ( محفظه دار)

حلقه ابدیت الماس

حلقه ابدیت الماس یکی از بهترین هدیه های عاشقانه است. الماس های درخشان روی آن نشان دهنده عشق بی پایان شما به طرف مقابلتان است و آن را به هدیه ای عالی برای تولدها، سالگردها و مناسبت هایی تبدیل می کند که نقطه عطف مهمی در زندگی و روابط عاشقانه شما است.

حلقه ابدیت الماس

گوشواره گل رز

گل رز از قرن های گذشته تا به حال جزو بهترین هدیه های عاشقانه بوده و در هنر و ادبیات و فیلم ها از آن به عنوان نماد عشق ودوستی یاد می شود، گوشواره های گل رز که از طلا، نقره یا استیل ساخته شده اند هدیه ای شیرین و  عاشقانه هستند و هرگز پژمرده نمی شوند به همین علت این گوشواره ها برای پارتنر شما به هدیه جاودانه و همیشگی تبدیل می شود و همیشه یادآور عشق شما خواهد بود.

همچنین بخوانید: برترین برند بدلیجات

گوشواره گل رز

گوشواره قلب

گوشواره قلب استیل یا طلا  یکی از بهترین هدیه های عاشقانه است که میتوانید آن را به شریک زندگی خود هدیه دهید تا  عشق و علاقه خود را به او ابراز کنید.

گوشواره قلب

زیورآلات گره عشق

یکی از طراحی های زیبا در زیورآلات طرح گره ها هستند که نمادی از عشق ناگسستنی بین دو عاشق است و جزو بهترین هدیه های عاشقانه به حساب می آیند. گره عاشق از دو خط در هم تنیده مجزا تشکیل شده است که پیوسته به دور خود حلقه می زند. به غیر از مراسم ازدواج، این نماد همچنین برای نشان دادن تعهدات ناگسستنی در افسانه های بسیاری از فرهنگ ها استفاده می شد. دستبند گره عاشق، عشق و شراکت ابدی شما را به یاد دیگری می اندازد که در آن شما دو نفر جدایی ناپذیر هستید.

زیورآلات گره عشق

گل رز طلا

دسته گل های رز آغشته به طلا  یکی بهترین هدیه هایی عاشقانه ای است که میتوانید به شریک زندگی خود بدهید و  از بادوام ترین نمادهای عشق و روشی عالی برای ابراز احساسات و علایق خودتان است. این گل های زیبا را میتوانید به شریک زندگی خود در روز ولنتاین، سالگردها و دیگر مناسبت‌هایی که روز عشق می باشند هدیه دهید و او را شگفت زده کنید. به جای گل های تازه، به گل های رز آغشته به طلا فکر کنید که برای همیشه ماندگار هستند و هیچگاه پژمرده نمی شوند.

گل رز طلا

چاپ عکس چوب

قاب عکس چوبی هدیه ای است مخصوصا کسانی که به طبیعت علاقمند هستند و با قرار دادن یک عکس دونفره یا خانوادگی در داخل قاب چوبی میتوانید یاد آور روزها و خاطرات خوب باشید. این عکس میتواند عکسی از دوران دوستی، مراسم خواستگاری، جشن ازدواج یا مسافرت ها و  یا مهمانی های دونفره یا دسته جمعی و خانوادگی باشد و  جزو یکی ار بهترین هدیه های عاشقانه به حساب می آید.

چاپ عکس چوب

سنگ های قیمتی عشق

در دوران گذشته، عاشقان پس از بحث و دعوا، به امید اینکه  عشق و آرامش به رابطه بازگردد، سنگ ماه را رد و بدل می کردند. ارتباط بین سنگ های ماه و عشق از این خرافات ناشی می شود که کسی که عشق واقعی را پیدا می کند باید در ماه کامل سنگ را در دستان خود بگیرد و تا ماه کامل بعدی حمل کند. سنگ های دیگری مانند گارنت، لاجورد، یاقوت کبود و یشم نیز به عنوان نماد عشق و هدیه های عاشقانه در نظر گرفته می شوند.

همچنین بخوانید: انواع زنجیر زنانه و مردانه

سنگ های قیمتی عشق

مجسمه دست های زوج

اگر عاشق DIY هستید و کارهای سرگرم کننده را با هم انجام می دهید، یک کیت ریخته گری تهیه کنید و یک ماکت عالی از دست های در هم بسته خود بسازید. این دست‌های یادگاری عشق مشترک بین شما و دیگری را به تصویر می‌کشد. همچنین می تواند جزئیات پوست، خطوط عشق و حتی جواهراتی را که می پوشید برجسته کند. این یکی از هدیه های عاشقانه عالی برای یادآوری زمان های سرگرم کننده ای است که در حال خلق شاهکار بودید.

مجسمه دست های زوج

زیورآلات نماد بی نهایت

نماد بی نهایت یا فوراور یکی از بهترین و زیباترین نمادها برای نشان دادن عشق ابدی شما به شریک زندگیتان و یکی از بهترین هدیه های عاشقانه می باشد. هنگامی که در طراحی این نماد زیبا از جواهرات استفاده می شود زیبایی و جلوه خاصی به آن میبخشد که عشق شما را چندین برابر نمایش خواهد داد. خرید گوشواره، یک آویز گردنبند، یک دستبند یا یک انگشتر که دارای نماد بی نهایت باشد به همسرتان نشان می دهد که عشق شما حد و مرزی ندارد.

زیورآلات نماد بی نهایت

قطب نما با متن عاشقانه

شاید باورتان نشود که قطب نماها ارتباط نزدیکی با عشق دارند و میتواند یکی از بهترین هدیه های عاشقانه باشد؛ چون وقتی یه نفر در مسیر کوهنوردی یا سفر خود گم میشود یک قطب نما میتواند او را هدایت کند و جان او را نجات دهد و این در حالی است که وقتی یک نفر در مسیر زندگی خود گم شده است و دچار سردرگمی و بلاتکلیفی شده است تنها یک عشق واقعی و عمیق میتواند او را نجات دهد و به زندگی برگرداند .

این می تواند یک هدیه نمادین برای مرد مورد علاقه شما باشد، بنابراین او همیشه راه خانه خود را برای شما پیدا می کند. برای شخصی‌تر کردن هدیه، می‌توانید حکاکی‌ها و پیام‌های عاشقانه را اضافه کنید.

همچنین بخوانید: انواع گردنبند زنانه

قطب نما با متن عاشقانه

دکمه سرآستین مختصات

دکمه سرآستین مختصات دار، هدیه ای جذاب و اسرار آمیز است چرا که مختصات هک شده روی آن یادآور محل دقیق آشنایی شما با شریک زندگیتان است و با نگاه کردن به آن همیشه به یاد روز اول آشنایی با شما خواهد افتاد و خاطرات را از روز اول مرور خواهد کرد. این دکمه ها یکی از بهترین هدیه های عاشقانه هستند.

دکمه سرآستین مختصات

لامپ دلتنگی

اگر به دنبال هدیه ای مدرن و عاشقانه هستید، لامپ دلتنگی لمسی یکی از بهترین گزینه های هدیه های عاشقانه خواهد بود. این لامپ‌ها هدیه ای عالی برای کسی که دوستش دارید میباشد، به خصوص اگر در یک رابطه از راه دور یا لانگ دیستنس هستید و میخواهید بدون تماس تلفنی به او بگویید که به یادش هستید.

این لامپها به صورت جفت هستند و از طریق Wi-Fi به هم متصل می شوند، که در آن لمس یک لامپ باعث روشن شدن لامپ دیگر می شود، حتی اگر هزاران مایل از هم فاصله داشته باشید. لامپ های دلتنگی یکی از شیرین‌ترین و خلاقانه‌ترین راه‌ها برای ایجاد احساس دوست‌داشتن به شریک زندگی‌تان در هر کجای دنیا است و به او اجازه می‌دهد بدون نیاز به گفتن یک کلمه بداند که به او فکر می‌کنید.

لامپ دلتنگی

متن آهنگ شخصی شده

آهنگ عاشقانه ای که برای هر دوی شما خاص است میتواند هدیه ای جذاب و دوست داشتنی باشد. اگر بخواهید نقطه عطفی را در رابطه خود رقم بزنید یا او را در روز ولنتاین غافلگیر کنید، یک هنر دیواری خلاقانه که آهنگ مورد علاقه شما را به عنوان یک زوج به نمایش می گذارد باعث می شود که او احساس دوست داشتن و عشق کند. این یکی از ساده‌ترین و در عین حال تاثیرگذارترین هدیه های عاشقانه ای است که میتوانید با آن عشق خود را نشان دهید و به او بگویید “عاشقتم”.

همچنین بخوانید: انواع گوشواره زنانه

متن آهنگ شخصی شده

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]

4 دیدگاه در “هدیه های عاشقانه

  1. مینا گفت:

    بسیار عالی و خوب بود

  2. ساجده گفت:

    چقد قشنگ بودن مخصوصا اون لامپهههه

    1. talaeitor گفت:

      🌹 ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *